zaterdag 31 oktober 2009

cadeau enveloppe

Toch nog even een berichtje, ik had niet verwacht vandaag tijd te hebben om wat aan mijn Blog toe te voegen, omdat ik een aantal bezoekjes heb te doen vandaag.Deze cadeau enveloppe ga ik strks weggeven aan mijn schoonzus en zwager i.v.m. hun 12 1/2 jarig huwelijk.Het is een enveloppe die gemaakt is uit de card kit Bright & Colourful van Paper & Pictures, ik heb de nveloppe iets langer gemaakt en toch nog een beetje mijn eigen draai eraan gegeven.De woorden Remember en Together vond ik wel leuk om voor deze gelegenheid te gebruiken.De bloemen heb ik zelf toegevoegd en zijn gemaakt met de retro flower ponsen en op de drie grote bloemen heb ik een mini strass steentje geplakt, het stukje bruine scrappapier is met de embossed zigzag pons van Martha Stewart afgemaakt, de letters (beide teksten) zaten ook in het pakket.                               


Liefs, Durvina


3 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wat Gaaaaaff!!!!

groetjes annemarie

Jolara zei

wat leuk gedaan met de bloemen ! Ik heb een award voor je op mijn blog. Ik vindt het leuk jou blog te volgen en te kijkne naar je mooie kaarten ! GR Joyce

Nicole zei

Hai Durvina,
Wat een super leuk cadeau! Je maakt er zeker de blits mee. Wil je me trouwens je telefoonnr nog een keer mailen (ik ben het lijstje waar je nummer op stond kwijt). Kan ik kijken wat je nu graag wilt hebben. Ben net een paar dagen naar A'dam geweest, dus vandaar de late reactie.

Liefs XOXO Nicole