maandag 26 oktober 2009

Snoepblik

Dit snoepblik heb ik gemaakt voor een meisje dat bij mijn oudste zoon in de klas zat, ze ging verhuizen en mijn zoon mocht op haar afscheidsfeestje komen, en wat geef je dan aan een meisje van 11 jaar?                                                                          
Ik wilde iets geven wat ze op haar (nieuwe) kamer kon zetten en  ook hierbij een herinnering aan haar "oude" klasgenootje.
Het blik is van stroopkoeken (die inmiddels al op waren) en heb het opnieuw gevuld, met snoep.Ik had aan haar moeder gevraagd wat de kleuren van haar kamer waren en heb dus aqua en groen scrappapier gebruikt.

Verder heb ik alle afdrukjes ingekleurt met Derwent potloden, ook heb ik verder nog spellbinders, lint, bloemen en knopen gebruikt

Prettige avond, Durvina






2 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wat een gaaaaf blik !!!

groetjes merit

Jolara zei

wat leuk !
GR Joyce