maandag 2 november 2009

Opdracht !

Deze kaart heb ik gemaakt in opdracht, de opdracht was dat het voor een tienerverjaardag moest zijn en er moest ergens geld in kunnen.Het is gemaakt met een papierlijn van Cosmo Cricket, het plaatje is ingekleurt met Derwent potloden de schoentjes zijn ingekleurt en met glossy accents van ranger bespoten zodat het net lakschoenen zijn en heb op het hartje van de riem en de bloem in het haar stcickels gebruikt, de sierrand die om de kaart zit is gemaakt met de Doily lace pons van Martha Stewart.Binnenin de kaart heb ik  de naam Estelle met het Olivia alfabet van de Cuttlebug gemaakt en die heb ik in 2 kleuren over elkaar geplakt voor een leuk effect, ook heb ik spellbinders ovaal en scalloped ovaal gebruikt in dezelfde kleuren als de letters, het label (waar het geld in kan) is gemaakt met een label van de Cuttlebug, en de bloemen recht heb ik gemaakt met de Retro ponsen, verder heb ik nog bloemen en een lintje gebruikt.


Fijne dag, Durvina




Geen opmerkingen: