maandag 7 december 2009

Bo Bunny

Ook dit kaartje is gemaakt met het papier van Bo Bunny, "a gift of love".
Dit keer heb ik er een scrapkaartje van gemaakt, met een stempelafdrukje erbij.
Het afdrukje is ingekleurt met Derwent coloursoft.
De bloemen die ik heb gebruikt zijn van hout!!!, ik heb ze eens bij schlecker gekocht rond pasen, en ze passen erg goed bij  deze kleuren van het papier.
De randpons die ik heb gebruikt is van Martha Stewart.
Verder heb ik nog 3 brads gebruikt.
O,ja het papiertje achter het afdrukje is normaal effen van kleur maar heb ik bestempeld met een bloemen stempel.

Gezellige avond,



3 opmerkingen:

Jolara zei

heel erg leuk, mooie kleuren !

Milnie zei

Leuk kaartje! Vind de kleurtjes heerlijk fris en die houten bloemen zijn echt heel gaaf!

Liefs,

Mélanie

Anoniem zei

Schitterend kaartje heb je weer gemaakt Durvina.

Groetjes Jannie.