donderdag 24 december 2009



Dit zijn mijn laatste kerstkaartjes van 2009, en ook mijn laatste bericht van dit jaar, want nu met al die "drukke dagen" houden we maar een stop!!

De bovenste kaarg is een easel card en het afdrukje is in gekleurt met Distress inkt.
De bloemen zijn gemaakt met de Retro flower pons en de takjes emt een pons van Mc Gill.
De tekst is met een Magnolia stempel gemaakt.
Verder heb ik nog gebruik gemaakt van de billenpons.

Bij de onderste kaart heb ik een tag gemaakt van het scrappapier, met een stukje lint erdoor en daar heb ik de tekst Season Greetings opgestempeld.
De rand waar de tag onder gaat, is metde Doily Lace pons van Martha Stewart geponst.
De kaart is afgewerkt met een papieren ster, een sneeuwvlokje uit de cuttlebug, brad, en een belletje (hema).

Voor een  ieder die mijn blog bezoekt, Fijne kerstdagen en een goede jaarwisseling toegewenst!!


Tot 2010,



4 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

nou je bent er druk mee geweest zie ik. maar ze zijn erg mooi geworden!

groetjes martine

daantje zei

dat zijn 2 mooie kaartjes zeg. en ik wens jou ook fijne feestdagen.
groetjes
Daantje

Anoniem zei

Hey Durvina van harte gefeliciteerd met jullie 15 jarig huwelijk en nog vele goede jaren toegewenst.

Groetjes Jannie

Gusta zei

ik hoorde dat je 15 jaar getrouwt bent
van harte hier mee,en ik hoop dat jullie een fijne dag hadden

groetjes Gusta