vrijdag 11 december 2009

Groetjes

Dit kaartje heb ik deze week gemaakt en gelijk verstuurd, en ik denk dat de degene waar ik de kaart naartoe heb gestuurd hem nu wel ontvangen moet hebben, maar het blijft in deze tijd moeilijk inschatten i.v.m. de kerstpost drukte.

De kaart is gemaakt met papier van s.e.i. en de lijn heet "Paisley Petals".
Het afdrukje is ingekleurt met Distress inkt.
Het afdrukje heb ik op papier geplakt en met de EK binding edge pons geponst.
Het labeltje met de tekst is een stukje papier wat ik met de "billenpons" op de hoeken heb bewerkt, en de tekst is van Marianne design en is vastgezet met brads.
Verder heb ik de kaart met bloemen en brads afgewerkt.

Sorry dat de foto niet helder is maar ik heb de kaart een aantal keer op de foto gezet, en dit was de beste.
Met dit sombere weer vind ik het moeilijk om een goede heldere foto te maken, en de kleuren zijn vaak zo anders als in het "echie".

Gezellige avond,






3 opmerkingen:

Wilma zei

Hoi Durvina,
Uiteraard een reactie van de ontvanger..
Bedankt voor het leuke kaartje (gaat goed toch met distress??)
Ik verwaarloos je al een tijdje met zelfgemaakte kaarten, maar je weet het, na januari maak ik het ruimschoots goed!!
Prettig weekend en groeten van de mannen, Wilma

Milnie zei

Super leuk kaartje weer!! Vind de kleurencombinatie heel erg leuk! Herken het probleem ook wel van het maken van foto's nu het winter is.. maar hij is duidelijk genoeg om te oordelen dat hij prachtig is hoor!

Liefs!

Sandra zei

wat een leuk kaartje Durvina !