zaterdag 5 december 2009

Sending you............


Dit kaartje heb ik eerder deze week voor iemand gemaakt, en ik las vandaag via de mail dat ze de kaart heeft ontvangen, dus nu is het tijd om jullie deze ook te laten zien.
Het lieve forever friends beertje is ingekleurt met Derwent coloursoft, daarna heb ik op het hartje Glossy accents van Ranger gespoten.
Je kunt het goed op de foto zien dat het hartje glimt.
De rand is met inkt bewerkt.
Het afdrukje en het roze papier erachter is uitgestanst met Spellbinders, en het roze papier is ook nog geembosd met de Cuttlebug.
De papierlijn is van Basic grey en heet Lemonade.
De dubbele rand in het midden is geponst met de Doily Lace randpons van Martha Stewart, de takjes zijn ook gemaakt met een pons van Martha Stewart.
Op het lint heb ik een tekst van Hero Art gestempeld en vastgezet met dubbelzijdig plakband.
Verder heb ik de kaart afgewerkt met bloemen.


Fijne pakjesavond en weekend toegewenst,


5 opmerkingen:

Loes Oorschot zei

Wauw! Wat een prachtige kaart! Erg mooi met glossy accents op het hart!

Groetjes, Loes

Fijne pakjesavond!

crea-elma zei

Wat een sweet kaartje.

groetjes Elma

Annemarie en Merit zei

Wat een leuke kaart Durvina dat hart is prachtig, we zijn er helemaal weg van!!

groetjes Annemarie en Merit

Agnes zei

Zeker een lief kaartje en leuk met het glimmertje op het hartje.

Gr. Agnes

Anoniem zei

Een heel lief kaartje.
Super leuke stempel is dit!!
Groetjes Jannie.