dinsdag 8 december 2009

X-MAS





Vandaag zet ik mijn eerste kerstkaart op dit blog, de tijd gaat komen dat ze langzamerhand wegestuurd gaan worden.
De kaart is gemaakt met papier van My Minds Eye, wat ik vorig jaar heb gekocht.
Het afdrukje is ingekleurt met Derwent Coloursoft en de "bontrandjes" heb ik bewerkt met Stickles, Frosted Lace.
De tekst X-MAS heb ik er zelf opgeschreven.
Verder heb ik nog een stukje lint, wat bloemen en brads gebruikt.

Ik ga zo nog even aan de slag en er komt een vriendin gezellig mee freubelen, dus ik hoop dat we ook nog wat doen i.p.v. alleen maar kletsen ( is natuurlijk ook gezellig).

XOXO,




4 opmerkingen:

Agnes zei

Mooi kaartje Durvina, mooi papier en leuk stempeltje heb je gebruikt.

Gezellige avond en groetjes,
Agnes

Rolinka zei

Hoi Durvina

Wat een inspiratie heb jij altijd!!!Ook dit kaartje is weer SUPER leuk.....
Misschien weer eens leuk om een avondje te plannen samen met Anne en Merit?

Groetjes Rolinka

Jolara zei

ooh wat een plaatje ! GR Joyce

Milnie zei

Prachtig kaartje weer, hoe krijg je toch telkens die verschillende papiertjes zo mooi gecombineerd!? mij lukt het nog niet, daarom hou ik het vaak maar bij 2 max 3 papiertjes ;)

liefs,

Mélanie