zaterdag 2 januari 2010

I'm dreaming....






Wat is het toch mooi, als je wakker word en je verwacht het niet en alles is prachtig wit van de sneeuw.
De bovenste foto is het uizicht vanuit ons keukenraam en de foto eronder is aan de achterkant van ons huis.
De foto's heb ik van binnen (achter het glas) genomen, wij wonen namelijk boven ons bedrijf, vandaar dat de foto's zo hoog genomen zijn.



Dit kaartje heb ik gemaakt met de Wisteria lijn.
Het afdrukje heb ik ingekleurt met Distress inkt.
Ik vind het plaatje erg gaaf bij dit papier omdat het paarse erg leuk is bij de besjes in het mandje.
Ik heb de Doily Lace randpons van Martha Stewart dubbel gebruikt.
Verder heb ik nog een stukje lint en een brad gebruikt.

Gezellig weekend, en geniet van het heerlijke mooie winterse weer.


6 opmerkingen:

Kaatje zei

Hoi Durvina,

bedankt voor je leuke reactie. Ook even op jouw blog gaan kijken. Je maakt erg leuke dingen! Ik ben volger geworden van je blog.

groetjes,
Annika

Anoniem zei

Hoi wat een gaaf gezicht vanmorgen hé.
Het is jammer dat het al zo'n eind weg gedooid is.
Je kaartje is ook weer schitterend.
Heel mooi papier en het stempeltje heb je prachtig ingekleurd.

Groetjes Jannie.

Tiets zei

schitteren kaartje zeg!

Marianne Schut zei

Hai Durvina, Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt! Erg leuk inderdaad die paarse tinten. Groetjes, Marianne

Gusta zei

ja het zijn mooie foto,s bi ons ligt ook heel veel en is voorlopig nog niet weg.ik zal zo ook even foto,s op mijn blog zetten

je kaart is prachtig geworden

groetjes Gusta

Nicole zei

Hai Durvina,

Allereerst de beste wensen voor 2010 en heel veel creatieve groetjes. Ik wil je hierbij gelijk bedanken voor de afdrukjes die je gestuurd hebt! Echt super lief van je. Bij mij staat het scrappen ff op een laag pitje, maar ik hoop dat nu de scholen weer beginnen ik ook weer wat meer tijd krijg. Heel veel liefs XOXO Nicole