vrijdag 1 januari 2010

Thinking of you



Als eerste wil il iedereen een gezond en creatief 2010 toewensen, en hoop en verwacht dat we veel inspiratie van elkaar krijgen!!

Deze kaart heb ik gemaakt n.a.v. de challenge van Create4Fun.
De papierlijn die ik hb gebruikt is van Cosmo Cricket en heet Girl Friday.
Het afdrukje is ingekleurd met Distress inkt.
De bloemen zijn met de Retro flower pons gemaakt en daar heb ik nog een strass steentje opgeplakt.
De tekst is van Hero Art.

Gezellige dag,


5 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wat is het weer een schatig kaartje geworden, en dat stempeltje is ook super leuk !!!!!
Verder wil ik jou en je gezin nog een gelukkig nieuwejaar wensen!!

Veel liefs, Merit en Annemarie

Gusta zei

ook jij een heel goed en gezond en creatief 2010 toe gewenst

je je kaart vind ik erg mooi hoor

groetjes Gusta

Anne-Marije zei

Hallo Durvina,
Wat een leuk kaartje. Bedankt voor het meedoen met de Create4fun challenge van deze week. Ik wens je een goed 2010.
xxx Anne-Marije

daantje zei

Het is een prachtig kaartje geworden zeg erg vrolijk. Ik wens je een gezond en gelukkig nieuwjaar.
groetjes
daantje

Milnie zei

Geweldige kaart weer!! Ken het stempeltje niet, dus neem aan dat het van de nieuwe lijn is van magnolia? vind hem werkelijk prachtig!

liefs