zaterdag 20 februari 2010

Weekend!!



De kaart die ik heb gemaakt is met de stempel van Eline, die eigenlijk bedoeld is voor kerst, maar ik heb de vleugeltjes eraf gelaten en zo is de stempel ook heel goed gewoon te gebruiken.
Het afdrukje heb ik ingekleurt met Copics, en is daarna uitgestanst met Spellbinders Ovals en Scalloped Ovals.
Het kaartje is simpel, met heerlijke hollandse kleuren.
Het papier hoort niet bij elkaar maar met deze kleuren kun je altijd combineren.
Op het rode papier zijn de bloemen van zacht "fluweel", het papier is van We R Memory Keepersen is van de White Out collection.


Jullie vragen af en toe hoe het nu met me is, afgelopen donderdag zijn de hechtingen weggehaald en daarna is de pijn echt minder aan het worden, en ik moet zeggen dat het vandaag echt lekker gaat.
Bedankt voor jullie lieve woorden, ik laat hieronder een foto zien van de zelfgemaakte kaarten die ik heb ontvangen n.a.v. mijn operatie (dit zijn alleen de zelfgemaakte).
Nogmaals bedankt voor de kaarten en de reacties, het heeft  me goed gedaan.



Het is weer heerlijk weekend en de kids hebben een weekje vakantie, dus hoe vaak ik iets zal plaatsen durf ik niet te zeggen, wie weet elke dag maar het kan ook goed zijn dat ik aankomende week iets minder blog-actief ben.
Ik heb zojuist nog een overheerlijke cak gebakken dus we gaan vanavond heerlijk smullen!!


Fijn weekend,


17 opmerkingen:

heidy zei

Hi Durvina,fijn om te horen dat het wat beter gaat,vaak is dat ook zo na het verwijderen van de hechtingen.
Je kaartje is ook weer super.
Groetjes Heidy

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Duevina,lief dat stempeltje,mooi papier.

Fijn voor je dat de pijn nu wat minder is.
Hou je toch maar voorlopig even rustig.

Liefs Riet.

Sandra zei

mmm die cake ziet er wel erg lekker uit. je kaartje is erg mooi geworden en wat een slim idee van het stempeltje erg mooi zo. het papier vind ik helemaal super zo bij elkaar ik hou daar wel van
fijn om te horen dat je je eigen weer beter voelt
groetjes sandra

*Ellen* zei

he gelukkig dat je nu wat minder pijn hebt, en wat een lieverd is je kaartje weer prachtig en zo lekker vrolijk met die papiertjes enne mjummie die cake staat me ook wel aan, geniet er lekker van

Corrie zei

Wat een super lief kaartje
en uhhhh.... die cake ziet er heerlijk uit zeg!
Groetjes Corrie

m@deliefjuh zei

een super leuke kaart geworden! en wat een kaartjes heb je gehad zeg! leuk en lief hoor!

Gusta zei

wat een leuke kaart en wat een idee om de vleugels er af te halen.
fijn dat je je weer beter voelt maar dat komt natuurlijk ook vast door al die mooie en lieve kaarten hahaha

Gusta

Angelique zei

prachtige kaart zeg!!
gelukkig dat de pijn minder word en dat het weer wat beter gaat met je!!

Marianne Schut zei

Hai Durvina, je kaartje is prachtig, erg lief stempeltje! Geniet lekker van je weekend en van de cake! of is tie al op? hihi
Oja, wat een boel prachtige kaarten heb je gehad, super! Groetjes Marianne

Annemarie zei

Schattig kaartje...zo ziet de stempel er helemaal niet meer kerterig uit.
Fijn om te horen dat het al wat beter met je gaat.
Groetjes,

nicolet zei

Fijn dat het weer wat beter gaat!! Mooie kaart heb je gemaakt.
Groetjes Nicolet

Milnie zei

Wat heerlijk om te lezen dat het beter met je gaat! ik vind je kaartje weer prachtig en wens je ontzettend veel plezier deze week nu de kids vrij zijn!

liefs

Amanda zei

Wat een mooi kaartje Durvine, fijn dat het weer beter gaat! En je cake ziet er uit om in te bijten....

Fijn weekend, liefs Amanda

Je@net zei

Prachtig kaartje Durvina! En wat ziet die cake er yummie uit, hoop dat het gesmaakt heeft ;-)
Fijn om te horen dat het weer wat beter met je gaat!

RosesMarijke zei

Wat een heerlijke cake
een schitterend kaartje
en heel veel beterschap verder!!

Agnes zei

Hoi creatieve duizendpoot, ik geloof dat jij ook niet te stuiten bent, maar forceer jezelf niet, alles op zijn tijd hoor!
'n Mooi kaartje heb je weer gemaakt, lekkere cake gebakken....en ik wens je 'n gezellige week samen mat de kids!

Liefs, Agnes

Anoniem zei

Oo wat een super lief kaartje zeg en dat stempeltje is ook al zo leuk.
En de cake ziet er ook geweldig lekker uit,daar hebben jullie wel heerlijk van gesmuld denk ik.

Groetjes Jannie