maandag 26 april 2010

Happy Birthday en nog een award!!!

Deze kaart heb ik gemaakt voor de zus van mijn vriendin, die vandaag jarig is. Ik heb voor de kaart papier van Jillybean Soup gebruikt en deze lijn heet Chicken Noodle. Het afdrukje heb ik ingekleurt met Distress inkt. En ik heb een aanpassing aan de stempel gedaan doordat ik bloemen in het mandje heb gedaan. De horizontale rand in het midden is bewerkt met de Heart Lace pons van Martha Stewart. En ik heb er nog een randje met gele bloementjes op geplakt die ik bij Xenos vandaan heb. Voor de takjes heb ik een pons van Martha Stewart gebruikt en de bloemen heb ik gemaakt met de Retro Flower pons die ik daarna heb bewerkt met de "billenpons". Op de bloemen heb ik in het hartje een strass-steentje geplakt. De tekst die ik heb gebruikt is van Hero Art. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van A Spoon Full of Sugar. Het is niet te geloven maar ik kan jullie weer laten zien dat ik een Award heb ontvangen, deze keer heeft Rolinka mij er gelukkig mee gemaakt, heel erg bedankt Rolinka. Ik ga nog even wat maken want ik heb 4 kaarten op mijn lijstje staan die deze week weg moeten en waarvan eigenlijk 1 al te laat is en een andere had morgen op plaats van bestemming moeten zijn dus ik hou het nu maar bij dit bericht anders word het helemaal niets meer. Liefs,

17 opmerkingen:

Astrid en Brenda zei

Wat een leuke kaart is het geworden. Ook een heel leuk idee om bloemetjes in je mandje te doen.
Groetjes Brenda en Astrid

Linda zei

Wauw wat een leukertje, leuk idee die bloemetjes op het mandje
gr linda

regina zei

hoi

erggg leuke kaart!!
leuk idee die bloemetjes !!

gr regina

Anoniem zei

Een echte fijne kaart en ik ben het volledig eens met de andere bloggers. Die bloemen zijn echt de top. Heel goed idee.
Gefeliciteerd met je award.
grtjes
Christa

Caroline zei

Prachtige kaart, Durvina !

nicolet zei

Wat een leuke kaart, vooral met die roosjes!!
Groetjes Nicolet

*Ellen* zei

prachtige en vrolijke kaart is dit, en heel origineel met die bloemetjes, gefeliciteerd met je award

Marleen zei

Ha Durvina,
erg leuk kaartje geworden! Ik heb vandaag een (blauw) kaartje gemaakt en ga aan mijn eerste challenge meedoen van Derwent.
Ik ben nog vergeten 2 euro bij je door de bus te doen, excuus hoor! Komt eraan deze week! Ben trouwens in het boek begonnen, tabaksbruid, erg mooi!!! Ga zo nog ff een paar bladzijdes lezen! spreek je vast nog wel voor de vakantie. Groetjes Marleen

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een schattig kaartje Durvina, heel mooi!
Ik dacht dat ik al volger van je was, maar dat bleek niet zo te zijn. Ik heb me gelijk aangemeld.
Groetjes van Jacqueline

creacora zei

hoi Durvina prachtig kaartje en die bloemetjes maken het helemaal af
Schitterend !!

groetjes Cora

Angelique zei

gefeliciteerd met je Award! wat een prachtige kaart heb je gemaakt!

Prisca zei

Wat een schattig kaartje is het geworden.
Ook gefeliciteerd met je award.

Groetjes Prisca

scrapAnnie zei

prachtig kaartje hoor en gefeliciteerd met je award!
liefs ann

Riet zei

Ohh wat een prachtige kaart Durvina,lief die stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Gusta zei

wat een leuke kaart en wat leuk gedaan zeg met de bloemetjes in de mand

groetjes Gusta

Agnes zei

Prachtig kaartje!
En je bent lekker creatief bezig geweest met de bloemetjes, echt heel leuk geworden zo.
Liefs, Agnes

RosesMarijke zei

Wat een super schattig en bloemig kaartje!!