dinsdag 11 mei 2010

Romantic Tilda

Deze schattige kaart heb ik gemaakt met papier van Papermania. De stempel heb ik ingekleurt met Distress inkt. Ik heb de stempel uitgestanst met de Spellbinder en daarna heb ik met de Heart Lace randpons van Martha Stewart de rand er omheen gemaakt. Ook heb ik nog een andere randpons gebruikt van Martha Stewart namelijk de Rings, ook de takjes zijn met een pons van hetzelfde merk gemaakt. De hoekjes heb ik gemaakt met een foto hoek malletje van Quikutz, en er een strass steen opgeplakt. Verder heb ik nog wat bloemen, dewdrops en stickles gebruikt. Gezellige dag,

20 opmerkingen:

Mieke zei

In één woord....SCHITTEREND...... vooral die rand.

Ben gelijk volger bij je geworden. Wat een leuk blog heb je.

Desi zei

schitterende kaart heb je gemaakt durvina
die randpons is echt schitterend
ene ja hoor dat was ik die je had gezien bij de jumbo hahha jammer dat je twijfelde ;);) ik had je helemaal niet gezien maar ik liep ook zo in gedachte dat ik ook helemaal niet om mee heen keek ;);)
volgende keer maar gewoon aanspreken hoor ;);)
groetjes desirée

*Ellen* zei

wat een schattig en romantisch kaartje prachtig is die

Riet zei

Wowwww Durvina,wat een schitterende kaart,zo lief die stempel,mooi ingekleurd.
En wat een schitterend papier en details.

Liefs Riet.

Linda zei

Heel mooi kaartje, echt een schatje
gr Linda

Jolara zei

prachtig geworden ! GR Joyce

Marjanne zei

Een suikerzoet kaartje! Heel mooi en romantisch! Jij ook bedankt voor je bezoekjes en coms!

Anoniem zei

Heel fijn kaartje, die randpons lijkt wel een zelfgemaakt kantje.
grtjes
Christa

Rolinka zei

Zo Durvina, dat noem ik nou een schitterend kaart!!!

Enne vanmorgen lagen ze op de mat hoor; de NAAMSTEMPELS, jahoe!!! En ze zijn gaaf....hij komt zo snel mogelijk jou kant op hoor!!!

Groetjes Rolinka

RosesMarijke zei

Wat een ssupermooi kaartje weer Durvina...een schatje gewoon!!

jacinta's hobbyhoekje zei

dat is een prachtig kaartje geworden
leuke kleuren ook

liefs jacinta

Corrie zei

Wauwwwwww wat een prachtig kaartje
wat heb je dat mooi gedaan zeg, dat geponste randje.
Groetjes Corrie

Marie-claire zei

Wat een leuk kaartje! Super Mooi hoe je dat hebt gedaan met die hartjesrand ;)

Groetjes Marie-claire

Christa zei

Wat een lieffie heb je gemaakt Durvina!!

Groetjes van Christa

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Prachtig, en wat een prachtige kleuren papier en deze tilda het is een schatje.

groetjes Agnes

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Wat een lieverdje.
Lieve kleurtjes en het geruitte papier vind ik geweldig.

Groetjes jOlande

Gusta zei

wat een snoepie

groetjes Gusta

Angelique zei

oohh wat een super kaart zeg! heerlijke kleuren en mooi met die rand!!

tanja zei

pracht van kaartje is dit geworden
heel gezellig van kleurtjes

doeiiii tanja

Nathaly zei

Waow Durvina, wat een geweldig mooie kaart! Nathaly