woensdag 23 juni 2010

Teun

Deze kaart heb ik gemaakt voor Sandra die afgelopen vrijdag is bevallen van een prachtige zoon met de oerHollandse naam Teun. Het papier wat ik heb gebruikt is van Making Memories. Alle randjes heb ik met blauwe inkt bewerkt. Het stempelafdrukje is ingekleurt met Derwent. De afbeelding heb ik met Spellbinders uitgestanst. De letters heb ik gemaakt met een alfabet van Sizzix en heb de letters met blauwe stickles bewerkt. Verder heb ik nog een bloem, roosjes en lint met tekst erop gebruikt. Met deze kaart wil ik meedoen aan de Challenge van: Create4Fun: Babykaart Liefs,

16 opmerkingen:

*Ellen* zei

ohh wat is die leuk die stempel, en je hebt er een prachtig vrolijk kaartje mee gemaakt

Me zei

Prachtig kaartje,feestelijk papier en een super lieve stempel.

Grtjss Marjon

Sandra zei

je kaartje is prachtig geworden heel erg bedankt ervoor wij zijn er erg blij mee
groetjes sandra

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Hij is lief, hij is gaaf, hij is mooi.

Groetjes Jolande

Ilonka zei

Wat een super leuk kaartje!!

groetjes Ilonka

Miranda zei

Wat een super lief kaartje !!
groetjes Miranda

Dyonne zei

Super leuk kaartje!
Groetjes, Dyonne

Gusta zei

wat een scheetje

groetjes Gusta

Riet zei

Prachtig kaartje Durvina,leuk afdrukje,mooi papier.

Liefs Riet.

Astrid zei

wat een schattig kaartje.groetjes astrid

Agnes zei

Wat 'n lieeeeef kaartje!! En wat komen de stickels goed over op de foto. Goed werk ;-)

Groetjes, Agnes

Heb je het nog uitgeprobeerd met de nestabilities?

Desi zei

schattig kaartje heb je gemaakt durvina
groetjes van desi

Jolara zei

prachtig geworden ! Liefs Joyce

Wendy ten Hove zei

Hoi Durvina,

Wat een ontzettend leuk en lief kaartje! Helemaal super, daar zal Sandra blij mee zijn geweest! Wat een leuk afdrukje zit er op, helemaal leuk!

Groetjes,
Wendy

diana zei

hoi durvina,
wat een mooie kaart, daar zal ze wel blij mee zijn.
groetjes dian a

Linda zei

Wat een prachtig kaartje.

Gr Linda