dinsdag 8 februari 2011

It's raining Love and Birthday wishes



Als eerste wil ik al mijn nieuwe volgers welkom heten op mijn blog, wat gaat het ineens snel.
Ik wens jullie veel blogplezier toe op mijn blog.

Deze kaart heb ik op bestelling gemaakt.
Bij een meisje van 7 past zo'n kaart toch wel erg goed, lekker met roze en glitters!

Het papier wat ik heb gebruikt is de "fine and dandy" lijn van My Minds Eye.
Het afdrukje heb ik ingekleurt met Distress inkt.
Langs de met de Spellbinder uitgestanste scalloped Circle heb ik bloementjes gestempeld en helaas is het niet goed op de foto te zien heb ik in de bloemen hartjes een pareltje gemaakt.
De kleine bloementjes zijn met de Retro flower pons gemaakt en ook hier heb ik het hartje gevuld met pareltjes (perlen pen!)
De tag is gemaakt met een Doohickey van Magnolia.
Het cijfer is gemaakt met een malletje van Cuttlekids, en is uit vilt gestanst en bewerkt met strass-steentjes.

Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenges:
Papertake Weekly: Have a Heart
A spoon full of sugar: Let see some love

Kijk eens wat ik van mij dochter Noa heb gekregen:

Ze heeft haar eerste award gekregen, en wat is ze er trots mee.
Ze is een paar weken terug haar eigen blog begonnen en ze is pas 9 jaar!
Ze vind het natuurlijk erg leuk als jullie een kijkje bij haar komen nemen.

Lieve Noa bedankt dat mama van jou een award krijgt.
Ik ga hem alleen niet doorgeven, want ik vind dat iedereen hem zo erg verdiend.
Ik vind het echt superlief van jou.

Ik heb dezelfde award nogmaals gekregen en wel van Suze.
Bedankt lieve Suze, superleuk dat jij hem aan mij geeft, en dat ik op deze manier waardering van jou krijg.

64 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

weer een heel leuk en lief kaartje durvina.

groetjes karin

*Ellen* zei

prachtig is dit schattige kaartje, en jullie saampjes gefeliciteerd met de award

Tineke van der Linden zei

Oohh...wat een schattig kaartje!!! Hier is het 7 jarige meiske zeker blij mee...;)
Groetjes, Tineke

Amanda zei

schitterend kaartje, perfect voor een meisje met het rose en de glitters.

liefs amanda

Durvina zei

Dank je Karin, het Magnoliaatje is zo'n schatje.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Dank je Ellen, ook voor de felicitaties.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Hoi Tineke,

Ik verwacht ook wel dat deze bij haar in de smaak valt, het is wel een echte meidenkaart.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Hallo Astrid,

Dit moet volgens mij ook wel goed komen, met deze stempels, glitters en roze.


groetjes, Durvina

Linda zei

wat een lief kaartje. Helemaal leuk
gr linda

Miranda zei

Wat ee nvrolijk, mooi kaartje !!
En die kleine bloemen zo, erg leuk ( ga ik onthouden !!)
Gr, Miranda

Hanneke zei

Ohh wat een schattig kaartje is dit. En dat idee met die retro flower bloemetjes, ik maak er altijd roosjes van maar dit is ook echt super leuk zeg! Ga je zeker volgen vanaf nu want je maakt echt prachtige dingen!
Groetjes,
Hanneke

Marlies zei

Mooie kaart Durvina, heel leuk met al die kleine bloemen erop.
groetjes, Marlies

Durvina zei

Hoi Linda,

Heerlijk he zo'n vrolijke magnolia met van dat vrolijke papier.

groetjes, Durvina

Durvina zei

He Miranda,

Wat ben ik elke keer nog blij met mijn Retro Flower ponzen, dat is zo'n goede aankoop geweest!

groetjes, Durvina

*mieke* zei

Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt meid!
Groetjes Mieke
http://miekescreaworld.blogspot.com/

Durvina zei

Hoi Hanneke,

Wat leuk dat je mij wilt gaan volgen, welkom!
Alleen sta je nog niet bij mijn volgers!!

groetjes, Durvina

Durvina zei

Ha Marlies,

Die ponsen zijn echt onmisbaar, ik heb een set van 3 en je kunt er zo heerlijk alles mee "versieren".

liefs, Durvina

Jolita zei

Wat een schattig, lekker zoet meisjeskaartje. Heel vrolijk met al die kleine bloemetjes. Zeker leuk voor een meisje van 7. het blijft ook zo'n leuke stempel.

Groetjes, Jolita

m@deliefjuh zei

gaaf zeg. wat een scheetje!

Tineke's hobby zei

wat een schattig kaartje heel mooi gedaan
En gefeliciteerd met je award had het al bij je dochter gezien leuk hoor
Groetjes Tineke

diana zei

hoi durvina,
geweldige kaart en ja voor een meisje van 7 helemaal super.
groetjes diana

Marijke zei

Wat een schattig kaartje weer, deze zal zeker in de smaak vallen bij een 7 jarig meisje! Lief al die kleine bloemetjes.
Groetjes, Marijke en Chantal

Desirée-ScrapDees zei

zo jij mag ff trots zijn op je dochter! Die kan er ook wat van,van wie zou ze dat nou hebben...
Leuk hoor!

Irene zei

Wat een lief kaartje, daar zal ze super blij mee zijn en gefeliciteerd met jullie Award!!!!
Kom je nog eens bij mij kijken, zou ik hartstikke leuk vinden!

Irene

Durvina zei

Hoi Mieke,

Heerlijk zo'n echte meisjes "meisje" kaart.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Hoi Jolita,

Ik vind deze stempel ook zo'n schatje, echt voor van die kleine meiden!

groetjes, Durvina

Durvina zei

Hoi Martine,

Het stempeltje is al zo'n scheetje, en dan die heerlijke printjes en kleurtjes op het papier....

groetjes, Durvina

Durvina zei

Hoi Tineke,

Erg leuk dat ik van mijn dochter ook de award heb ontvangen.

liefs, Durvina

Durvina zei

Hoi Diana,

Mijn meiden vinden dit ook zo'n schatje, al die 'sprookjesa' stempels vinden ze op die leeftijd super.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Hoi Marijke en Chantal,

Op deze manier heb ik de bloementjes eigenlijk nog niet eerder gebruikt, meestal combineer ik ze met de ander maten die erbij horen.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Ha Desiree,

Ik zou het niet weten...
Wie bedoel je???
hahaha...

groetjes, Durvina

Sanne zei

Wat een schatje heb je weer gemaakt! Heel erg mooi! Dat labeltje staat op mijn verlanglijstje hoor, ik vind hem zo mooi. Helaas ben ik nog lang niet jarig!

Liefs Sanne

jans zei

wat een lief kaartje grt jans

Durvina zei

Lieve Sanne,

Ik was er ook helemaal weg van en moest en zou die label hebben, en ik heb er zeker geen spijt van, ik heb vandaag de swirl binnen gekregen via de post, dus die ga ik vanavond eens uit proberen.
Wat leuk dat je Noa de award hebt gegeven, ze vond het natuurlijk super dat ze die van jou kreeg (haar blogvriendin!)

groetjes, Durvina

Durvina zei

Dank je Jans.

groetjes, Durvina

Annemarie en Merit zei

Het is een plaatje Durvina.

groetjes tot morgen.

Marjanne zei

Hij is weer helemaal top!!

Angie zei

Fab card love the image thanks for joining us at papertake weekly
Angie x

Durvina zei

Hoi Annemarie en Merit,

Het stempeltje en het papier zijn beide schattig, en dan krijg je dit resultaat!

liefs, Durvina

Durvina zei

Hoi Marjanne,

Je reactie vind ik ook helemaal top!

liefs, Durvina

Debby zei

Mooie kaart, dat zal een meisje van 7 wel waarderen!!

Groetjes Debby

stempelfreaks zei

wat een super leuk meisjes kaart heb je weer gemaakt. Leuk met al die bloemetjes.
Groetjes Astrid & Larissa

Durvina zei

Hoi Debby,

Ik verwacht dat ie wel in de smaak is gevallen.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Hoi Astrid en Larissa,

Die bloementjes zijn inderdaad erg leuk, ze zijn gemaakt met de kleinste pons uit de Retro Flower ponsset, een aankoop waar ik zeker geen spijt van heb.

liefs, Durvina

Leonie zei

Wat een mooi en schattig verjaardagskaartje Durvina!! :D
Het past inderdaad heel goed bij een meisje van 7 jaar, ze zal er vast heel blij mee zijn.

Groetjes,
Leonie.

Natasja Vink zei

Leuk dat je meedoet aan onze candy op het DML blog. Kom vanaf 14 februari gezellig met ons mee doen

Unknown zei

Wat een heerlijk zoet kaartjes.
Erg mooi ingekleurd.
Van Harte met je awards.
Lief dat je hem van je dochter kreeg.
Groetjes Brigitte

Durvina zei

Hoi Leonie,

Ik heb zojuist begrepen dat ze er weg van is.
Dus dat was een schot in de roos.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Hoi Natasja,

Ik ben nieuwsgierig!

groetjes, Durvina

Durvina zei

Hoi Brigitte,

Ik vond het ook zo schattig dat ik hem van haar heb gekregen, ze vond het zelf ook super dat ze er een kreeg, helemaal trots!

groetjes, Durvina

Diana zei

Hallo Durvina,
wat heb je weer een heerlijk vrolijk kaartje gemaakt. die gaat vast in de smaak vallen.

groetjes Diana.

Sinikka zei

Wat is die lief met al die bloemetjes.
Gr. Sinikka

Durvina zei

Dank je Diana.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Ha Sinnika,

Die bloemen maken het nog vrolijker!

liefs, Durvina

Karen zei

Fantastic card! Great take on the challenge! <3

{{hugs}}

Karen

Come and visit anytime!
http://www.creativeyearnings.blogspot.com

Anke zei

Heel leuk gemaakt. De bloemetjes gestempeld op de rand vind ik prachtig!
liefs Tessa & Anke

Sanne zei

Fijn dat Noa het zo leuk vond. Ze heeft hem echt verdiend! Ik vind het zo leuk dat die meiden lekker creatief bezig zijn. Super dat een meisje van 9 zulke leuke kaartjes maakt en zo fanatiek blogt. Doe haar de groetjes van haar blogvriendin!

Liefs Sanne

Christa zei

super lieve kaart zeg , leuke papiertjes xx christa

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel mooi en schattig kaartje Durvina!
Groetjes van Jacqueline

Durvina zei

Hoi Tessa en Anke,

Het ziet er fijntjes uit door die schattige kleine gestempelde bloementjes.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Lieve Sanne,

Ik zal de groeten aan haar doorgeven, en ik denk dat ze het ook wel leuk zal vinden om voor jou eens een kaartje te maken, als je tijd hebt moet je jou adres maar even mailen.

liefs, Durvina

Durvina zei

Hoi Christa,

Deze papierlijn is zo schattig en heeft zulke mooie kleuren.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Dank je Jacqueline.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Thanks Kim.

hugs, Durvina