dinsdag 19 april 2011

Sending you hugs and kisses!


Ik wil weer eens een keer meedoen met een challenge, en heb deze kaart gemaakt n.a.v. de sketch van Duymelot.
Ik heb voor deze kaart papier van My Minds Eye gebruikt, de roze en de blauwe lijn van Lost and Found.
Het afdrukje is gemaskerd en ingekleurd met Distress inkt.
De tekst is van Hero Art.


Van het vierkant wat op de sketch is te zien heb ik een flap gemaakt, zodat erin ook nog een tekst kan.


Hier een close up van de ingekleurde (geverfde) Tilda.


Het lint heb ik pas bij de bloemenwinkel gescoord!!!
ik zag het en dacht dit is perfect lint bij de Lost and Found lijn, dus die kon ik niet weerstaan.
En deze close up is van de bloemen toef, de grote roos is weer zelfgemaakt.

34 opmerkingen:

SandraR zei

In 1 woord: Prachtig!
Echt heel erg mooi...

Groetjes, Sandra

Riet zei

Schitterende kaart Durvina,zo mooi ingekleurd die stempel.
Mooi papier en details.

Liefs Riet.

Yvonne zei

Durvina, dit vind ik nu echt een schitterende kaart. Wat fantastisch mooi gekleurd! De stempel van die wegwijzer vind ik geweldig.
groetjes Yvonne

Annerieke zei

Hai Durvina,

Wat een mooi kaartje! Je bloemen zijn ook leuk zeg, heb meteen even naar de tutorial gekeken, lekker duidelijk, ga dat binnenkort ook eens proberen. Dank je wel!

groetjes Annerieke

Aleida zei

Alweer zo'n heel mooi kaartje! Heel mooi gekleurd.
groetjes,

Marjanne zei

dit is nou een kaartje dat ik zelf wel had willen maken, zo moooooi!!!

Diana zei

Wat een geweldig mooie kaart weer, Durvina.

Groetjes Diana

Irene zei

Wat een prachtige kleurencombinatie en wat is Tilda MOOI ingekleurd..schitterend Durvina!!!

Groetjes, Irene

creacora zei

hoi Durvina wat een beauty heb je ervan gemaakt meis schitterend gemaskeerd en die wegwijzer is zooo leuk heb hem zelf ook pas gekocht
ik vind ook het lint gaaf geen wonder dat je dat niet kon laten liggen hihi
leuk dat je meedoet met onze wedstrijd bij Duymelot en meis veel succes ! Groetjes Cora

Neline zei

prachtige kaart Durvina, enne....je was goed geslaagd in Zeist zag ik op je vorige post!
Gauw wat mee maken hé......maarre...ik mis wel een filmstrip:P
groetjes
Neline

sylvia zei

Wat een schatje
Echt super mooi
Groetjes sylvia

KarinsArtScrap zei

het is weer een prachtige kaart durvina.

groetjes karin

Agnes zei

Hoi Durvina,
Schitterend kaartje heb je weer gemaakt!
Leuk gedaan met dat opengeklaptje gedeelte!
Groetjes, Agnes

Sanne zei

Wow Durvina, wat een plaatje! Prachtig hoor! Wat een leuk afdrukje is dit en je hebt hem werkelijk schitterend ingekleurd. Daar kan ik nog veel van leren.

Liefs Sanne

Caroline zei

Heel mooi kaartje!! De kleuren zijn ook schitterend!!

Groetjes Caroline

regina zei

hoi

wow schitterend kaartje!!

heel mooi gekleurd!

gr regina

José zei

Echt onwijs mooi! Zo prachtig subtiel ingekleurd. Heel mooi geheel zo en de binnenkant is ook prachtig!
Groetjes,
Jose

Cobie zei

Wauw.... wat is deze kaart mooi!! Schitterend papier heb je gebruikt en zo mooi ingekleurd! Prachtig.

Groetjes Cobie

Tinie zei

Dit is weer een leuke kaart geworden, Durvina!! Mooi papier en lieve kleurtjes heb je gebruikt!
Groetjes Tinie

Maris zei

prachtigggg ook heel mooi ingeverft xx

Margo zei

Hoi Durvina,
wat een prachtige kaart zeg !
Bedankt voor je bezoek aan mijn blog, ik ben meteen terug komen kijken en ben meteen volger geworden bij je!
Liefs
Margo

Janny zei

Wow wat een mooie kaart heb je gemaakt zeg,
mooi papier en prachtig ingekleurd.
Leuk idee om hem zo met een flap te maken.
groetjes Janny

stempelfreaks zei

Wat een schitterende kaart zeg. Prachtig papier en ingekleurd. Je strik is helemaal geweldig!
Groetjes Astrid & Larissa

Unknown zei

Oohh dit is een schatje Durvina lieve kleurtjes Prachtig.

lieve groetjes Suze

Jolanda Cuper zei

Wauw wat een super schattig kaartje! Mooie kleurencombi!
Groetjes Jolanda!

Liefs Ineke zei

Schitterend gemaakt Durvina.

Groetjes van Ineke

Jolanda de Ronde zei

Super leuk kaartje.... leuk zo dat gedeelte wat open geklapt kan worden.
Mooie kleurtje ook.

Groetjes,Jolanda

Corine van der Zee zei

Wat een geweldig mooi kaartje, vind de kleuren helemaal super! Mooi ingekleurd ook! Je bloem is te gek, toch eens zelf proberen.

Groetjes Corine

~Etoile~ zei

that's a wonderful card!!!

Tineke zei

Wauw Durvina wat een supergave kaart heb je gemaakt, leuk dat je weer meedoet met de challenge van Duymelot, veel suc6.

Groetjes Tineke

*mieke* zei

Schitterend gemaakt Durvina en wat een leuk idee zo met het flapje!
Groetjes Mieke

Tineke's hobby zei

wat een schitterende kaart zo mooi dat je het kunt openklappen en mooie stempel en papier
Echt super mooi gedaan
groetjes Tineke

Anoniem zei

Wow!! Wat een beauty van een kaart! Prachtig ingekleurd, schitterend lint (wat apart!) en super mooie kleurtjes! Kortom...SCHITTEREND!!
Liefs, Sandra

Chantal zei

Wat een prachtige, uitgebreide kaart zeg, schitterend!

Groetjes,
Chantal