vrijdag 20 mei 2011

Made with love


Deze kaart is gemaakt met het mooie Lost & Found papier van My Minds Eye.
Het afdrukje is ingekleurd met Distress inkt.
Op de hoekjes zijn zijn swirls gestempeld en bestrooid met embossingpoeder en bewerkt met de heattool.
Ook dit vind ik zo'n leuke techniek om te doen.
Het vierkante kader in het midden is van creme cardstock en is zoals jullie kunnen zien gescheurd, en bestempeld met de Star border stempel van Magnolia.
Waar tilda op zit en de sleutel komen beiden van een stans van Tim Holtz.
De schroeven zijn brads!


De grote witte bloem heb ik weer eens zelfgemaakt, deze keer van witte filterzakjes.
Alle randjes en ook de bloem zijn bewerkt met de kleur Walnut Stain.

31 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

je hebt weer een schattig kaartje gemaakt durvina met een schattig stempeltje.

groetjes karin

Marleen zei

Heb de kaart al live mogen bewonderen!
Die swirls in de hoekjes vind ik echt heel erg gaaf! Wat een leuke techniek!!
Veel gezelligheid met Wilma hoor!!!!
En voor je het weet, is het weekend weer voorbij en komt je mannetje weer bijna thuis.
Groetjes Marleen

m@deliefjuh zei

oh prachtig gemaakt weer!

Lenie Hempen zei

Hoi Durvina
````````````
Jeetje Durvina dit is een heel lief , schatig kaartje geworden.
Echt super.

Gr Leny Hempen

regina zei

hoi

een schitterend kaartje !

erg leuk met dat embossingpoeder en erg leuk stansjes!

gr regina

Margo zei

Wat een schatje Durvina !
Kom je ook eens bij mij kijken?
Liefs
Margo

José zei

Het is weer een juweeltje Durvina. Prachtig werkje: het gestempelde achtergrondje, de bloem, het kleurwerk, in een woord wow!
Groetjes, Jose

Sanne zei

Wat een schatje!

Liefs Sanne

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super gaaf kaartje Durvina. De hoekjes en en de stansjes zijn prachtig net als de rest.
Groetjes van Jacqueline

Anke zei

Heel mooi gemaakt. Wat een mooie details.
liefs Tessa & Anke

Jolanda Cuper zei

Wauw wat een topkaart! Vind de bloem erg mooi! Eerlijk gezegd is alles prachtig!
Groetjes Jolanda.

Cobie zei

Wat een Schattig kaartje, Davina.

Groetjes Cobie

Chantal zei

Ontzettend leuk! En die zelfgemaakte bloem is ook echt fantastisch!

Groetjes,
Chantal

Angelique zei

Prachtige kaart! Wat heb je dat leuk gedaan met die hoeken zeg!

Noriko zei

Hoi Durvina,
je kaart is prachtig in alle opzichten.
De witte bloem is super!!
Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

Deborah zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Durvina!!!
Groetjes Deborah

SandraR zei

Prachtig weer! As always! ;-)

Groetjes, Sandra

Marjanne zei

die bloem is prachtig zeg!! echt helemaal fantastisch! je hele kaartje trouwens, er is zoveel te zien.

Irene zei

Moooooooooooiiiiiiiiiiiii is het weer en een bloem van koffiefilterzakjes, wat een idee!!!!

Zonnig weekend, Irene

Vera zei

Wat een mooi kaartje!
en die stansjes van Tim zijn echt tof!
Wat heb je die bloem leuk gemaakt zeg!

Groetjes

Vera

Gea zei

Het is een prachtige kaart!
Mooie details
groetjes Gea

Riet zei

Schitterende kaart Durvina,zo lief je stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier en details,vooral die bloemen.

Liefs Riet.

marijke zei

gossie durvina wat is het weer een snoepie geworden

Unknown zei

Wat een beauty.
Pracht bloem.
Super gekleurd.
Hele mooie stansjes. Zo jammer dat ze niet door de Double Do passen.
Groetjes en een fijn weekend Brigitte

Anoniem zei

leuk,leuk,leuk.

Christa zei

Hey Durvina, geweldig met die bloem en wat is er veel te zien! Ik vind het een schatje zoals ze zit op dat scharnier ... die ga ik toch ook nog maar op mijn verlanglijstje zetten!

Groetjes van Christa

Miranda zei

Wat een super mooi kaartje !! Je bloem is ook weer geweldig
Gr, Miranda

Sandra1968 zei

Wauw, wat een schitterende kaart!

Corine van der Zee zei

Geweldig leuk kaartje, mooie details en wat een gave hoekstempel!

Groetjes Corine

Martha zei

Hallo Durvina,
ik ben je volger geworden,
bedankt dat je even op mijn blog bent komen gluren en voor je lieve komplimentje,
ik ben natuurlijk ook even op jou blog gewwest,
jij kunt er ook wat van zeg, zoveel mooie frisse kleurtjes en zulke mooie kaarten!
Ook ben ik op je dochters blog geweest, appeltje valt niet ver van de boom zie ik wel!
Ik zal zeker nog een s komen snuffelen bij jou, jij bent ook altijd welkom op mijn blog!
Groetjes van Daatje

Sofie V zei

Wat een prachtige roze kaart!

Groetjes Sofieke