zaterdag 25 juni 2011

Susanna


"Vers van de pers"!
 Ik denk dat de lijm nog niet eens helemaal droog is!
Deze kaart heb ik gemaakt op bestelling, en terwijl ik hem aan het maken was bedacht ik dat ik deze kaart wel kon koppelen aan een challenge, maar deze loopt morgen af, vandaar dat ik hem nu nog snel heb gefotografeerd en dat ie dus nog echt "vers van de pers" is.

De kaart is gemaakt met het "Olivia" papier van Basic Grey.
Het afdrukje heb ik deze keer eens ingekleurd met mijn Copics, ik moet zeggen dat het echt niet mijn ding is.
De stippen op de bikini zijn bewerkt met Stardust Stickles.
De swirl heb ik mogen uitstansen van Hanneke en is van Tim Holtz, en hierop zijn mini bloemen van Prima Marketing geplakt en afgewerkt met Strass- steentjes
De tekst is van Papermania.
De stiksteekjes heb ik met een stempel langs de randen gestempeld.
De naam is gemaakt met het Wingo Zingo alfabet van Sizzix.

Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges:

28 opmerkingen:

Irene zei

Prachtige kleuren en zo leuk hoe de stippen in het papier terugkomen in het badpakje! Ook die diagonale stroken en overal dat stikstempeltje zijn hartstikke leuk!

Irene

marijke zei

heerlijke kaart lekkere kleuren ook en je ruikt de lijm bijna nog hahahaha

Wilma zei

Hoi,
Elkaar net nog gesproken, maar ik wil toch even reageren op je kaart!
Superleuk zeg! Vooral die sketch (die stroken over dwars).
Dit afdrukje had ik eerst in gedachten..haha..
Succes met je challenges!!!
Liefs van mij..

KarinsArtScrap zei

heel leuk kaartje durvina.

groetjes karin

Lenie Hempen zei

Hoi Durvina

Wat een heel lief kaartje.
Echt heel gaaf.
super leuk gemaakt.
Verder een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Anoniem zei

Hoi Lieve mama,

wat kunt u van die mooie kaarten maken.
met dat meisje en die mooie bloemetjes.

Groetjes van Noa

Unknown zei

Een hele leuke kaart Durvina , lekker zomers.

Fijn weekend.

Lieve groetjes Suze

Neline zei

Super leuk kaartje, leuke sketch, en de stippen bij elkaar......echt leuk!
Groetjes
Neline

*mieke* zei

Wat een mooie kaart Durvina! Het is net of de swirl uitgenseden is uit de cirkel eronder...erg mooi!
Groetjes Mieke

Marijke zei

Mooie kaart , lief afdrukje en ook mooi dat de stippen weer terug komen op de kaart.
groetjes, Marijke en Chantal

Janny zei

Wat een lieverdje, leuk dat kleurige papier.
Succes met de challenges.
liefs Janny

Noriko zei

Hoi Durvina,
Het is een grappige kaart geworden.
De kleurtjes vind ik erg lief.
Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

Anke zei

Heel mooi kaartje.
Fijn weekend!
liefs Tessa & Anke

Riet zei

Prachtige kaart Durvina,leuke stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Doodlecraft zei

She is wonderful! What a great card! Fabulous coloring and the works! Thanks for joining the fun at Anyone for Anya this week! :)

Nat
doodlecraft.blogspot

regina zei

hoi

wat een super gaaf kaartje!

een leuk afdrukje en mooi papier!

gr regina

m@deliefjuh zei

super sweet! deze kaart

Heather zei

Fabulous card Durvina, stunning colours, gorgeous colouring of the cute TGF image and your flowered swirl is so pretty!!

So glad you joined us at Basic Grey,
hugs
Heather xx

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig kaartje Durvina, erg leuk, zo vrolijk. Succes met de challenge.
Groetjes van Jacqueline

chantal en sygrid zei

schitterende kaart durvina
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Sanne zei

Wat een schatje is dit zeg! Dit papier blijf ik toch leuk vinden. Leuk hoe je de stippen uit het papier terug laat komen in de bikini. En de naam op de kaart maakt de kaart toch altijd erg persoonlijk.

Liefs Sanne

Gea zei

Mooie kaart! Prachtig hoe de badpakstippen terug komen in het papier!
groetjes gea

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Bij dit kaartje ga je meteen zingen .... Suzanne enz. Leuk die cirkel en die strepen als achtergrond. Je krijgt echt weer zin in de zon bij het zien van jouw kaart.
Groetjes Durvina.
Lida

Amanda zei

Jee wat is dit een heerlijk kaartje!

groetjes Amanda

Jolanda Cuper zei

Het is weer een plaatje! Leuk hoor volgens mij kun jij elke dag wel een kaart op bestelling maken zo mooi als ze zijn!
Groetjes Jolanda.

Unknown zei

Een heel leuk en zomers kaartje !

groetjes, Joke

Agnes zei

Het is weer een 'n heel mooi en lief kaartje Durvina!
Succes met de challenges.
Groetjes, Agnes

Angélique zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt!
Thanks for "stitching" with us at BasicGrey Challenges :)
Morgen staat een nieuwe challenge online en het zou leuk zijn om je daar weer te mogen begroeten.

*hugs*
Angélique DT