vrijdag 17 februari 2012

Kan het niet laten....


Ik kan het niet laten....
Ik heb nog steeds last van griep, maar toch wil ik weer een kaartje aan jullie laten zien.
Ik heb hem niet nu gemaakt maar al in Januari.
Deze kaart heb ik gemaakt voor onze zoon Thimo.
Hij was in Januari jarig en wilde geen cadeautje krijgen, hij wilde alleen maar GELD!!
Maar dat is zo "kaal" om te geven vandaar dat ik er een kaart bij heb gemaakt.

Voor de kaart heb ik het gave papier gebruikt dat ik heb gewonnen met de candy van Knutsel & Zo.
De stoere stempel van Edwin with stolen heart is te koop bij Harlekino.
De afbeelding is gekleurd met Derwent.
De letters en cijfers zijn gestanst met de alfabetlat "Chipboard" van Tim Holtz.

Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van:

29 opmerkingen:

Dina zei

hartstikke prachtig weer

Martha zei

Ook weer super leuk!!!
Groetjes en fijn weekend,
Martha

Sandra zei

leuke kaart durvina
gR SANDRA

Enny zei

Ooh wat een schattig kaartje Durvina !! En het is reuze, dat je ons, ondanks je ziekte, nog steeds laat genieten !! Ik duim, dat je vlug weer geneest !!
Beste groetjes Enny

GerJanne zei

Hoi Durvina,

wat een super leuk kaartje voor Thimo. Vond hij zeker wel heel leuk? Ik vind het ook altijd erg kaal om alleen maar geld te geven...

Groetjes,
GerJanne

Het lijstje van brocante zei

Ik vind het niet erg hoor,begrijp het heel goed.
Als ik een dag oversla vanwege tijd gebrek,vind ik dit niet leuk!!!!
Je kaartje is weer enig!!!!
Ik hoop dat het wat beter gaat met je,zijn veel mensen ziek.
Lieve groetjes aan allemaal,
Silvia

creacora zei

Ik vind deze super leuk Durvina !
Beterschap meis !!

Groetjes Cora

Wilma zei

Wat is 't ie leuk!!!
Beterschap!
Liefs, Wilma

Irene zei

Leuke kaart want alleen maar geld is idd helemaal niet leuk! Denk je wel een beetje aan jezelf en wil je wel even goed uitzieken voordat je straks maanden gammel bent???

Liefs, Irene

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel leuk kaartje Durvina, prachtig en Edwin is heel mooi ingekleurd. Balen dat je nog steeds niet beter bent, sterkte!
Groetjes van Jacqueline

Sinikka zei

Da's een leuke kaart geworden en ik weet zeker dat Thimo hem geweldig vodnt. Da's niks als je zo ziek bent.....van harte beterschap.
Gr. Sinikka

Lenie Hempen zei

Wat een super gaaf kaartje Durvina.
Hij is echt super leuk.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Hanneke zei

Wat een leuke jongenskaart! Heel leuke kleuren en leuk die letters zo! Fijn weekend! Groetjes, Hanneke

Unknown zei

Mooie kaart Durvina,lekker stoer.

lieve groetjes Suze

Marjanne zei

een hele leuke kaart, en beterschap!!

Plony zei

Gaaf hoor en een schattig stempelafdrukje. Mooie kleurtjes gebruikt!
Groetjes,Plony

Miranda zei

Wat een schatje !!
Erg gaaf papier ook...
Beterschap
Liefs, Mranda

regina zei

wat een gaaf kaartje!

heel veel beterschap!

gr regina

José zei

Heel mooi Durvina. Mooi kleurwerk.
Sterkte met de griep!
Groetjes, Jose

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een leuke stoere kaart.
Groetjes Miranda

Wendy Koorevaar zei

Hij is super leuk geworden Durvina!
Van harte beterschap!

Liefs,
Wendy

Colien zei

Gave jongenskaart, mooi papier is dit toch, zeg!!
grtz.Colien

Liesbeth zei

Leuk hoor Durvina, en beterschap verder.
gr. liesbeth

Gea zei

prachtige kaart!!
Groetjes Gea

Angela zei

Hoi Durvina

Wat een vrolijk kaart en helemaal voor een jongen. Beterschap verder

Groetjes Angela

Willy zei

Een hele leuke kaart en...Beterschap!

Hartelijke groet, Willy.

Chantal zei

Wat een stoer ventje is het geworden Durvina!

Silvie Z zei

Beautiful card, love how you colored your Edwin!
Thank you for joining us at TOMIC this week!
Hugs,
Silvie xx

Annette zei

Wat een schattig kaartje weer, Durvina. Leuk een stoere mannen/jongenskaart!
xoxo Annette