woensdag 16 mei 2012

Winnaar candy

Wat zijn er ongelooflijk veel volgers bij gekomen!
Allemaal welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie van de creaties die ik maak genieten en inspiratie opdoen...

Ik heb deze candy samengesteld omdat ik bijna 500 volgers had, maar die ben ik ruimschoots voorbij.
Ik kan bijna weer een candy verzinnen, want zit bijna aan de 600 volgers.
Maar dat word een beetje te gek, ik verzin wel weer een andere keer een leuke candy.

Maar nu zal ik dan toch de winnaar van mijn candy bekend gaan maken en dat is.......
.........
......
....


Nummer 85, en volgens mijn lijst is dat 

WENDY


Van harte gefeliciteerd met de candy, als je mij mailt dan stuur ik jou de candy zo snel mogelijk toe.

Waarschijnlijk laat ik jullie vanavond nog een kaart zien, mar ik moet hem eerst nog even fotograferen, dus die houden jullie tegoed.


15 opmerkingen:

Wil zei

Wendy, gefeliciteerd met je gewonnen candy :)

groetjes, Wil

Irene zei

Proficiat Wendy, je bent een bofbips want de candy is prachtig - alleen het tasje is al zooo leuk!!!! Dank Durvina!!!

Liefs, Irene

Marianne Schut zei

Van harte gefeliciteerd met je prachtige candy Wendy! Veel plezier ermee. En Durvina bedankt voor de kans en wat leuk dat je weer zoveel volgsters erbij hebt gekregen, niet zo gek ook hoor! Je maakt altijd super mooie creaties en ik kom altijd met plezier even een kijkje bij je nemen! Liefs Marianne

KarinsArtScrap zei

harte gefeliciteerd wendy met deze mooie candy.
bedankt durvina voor het geven.

groetjes karin

Daphne zei

Wendy, GEFELICITEERD met de mooie candy!!!!!!
En, Durvina bedankt.
Groetjes, Daphne

angelique (anlou) zei

hoi meis
dank je wel voor de kans meis
gefeliciteerd aan wendy, veel plezier ermee meis
liefs angelique

Nicole zei

Proficiat Wendy en Durvina bedankt voor de geweldige kans. Liefs, Nicole

Tineke van der Linden zei

Van harte gefeliciteerd met het winnen van de candy Wendy.
Durvina, bedankt voor de kans.
Groetjes Tineke

Solange Barreto zei

Parabéns Wendy!!!
Durvina obrigada pela oportunidade, adorei participar.
Fiquei com o premio de conhecer seu blog.
Felicidades, fique com DEUS.

Muuske zei

Wendy gefeliciteerd met het winnen van de candy.en Durvina op na de 1000 volgers.groetjes Margo

Glenda de Heide zei

Gefeliciteerd Wendy met je prachtige prijs en Durvina bedankt.

Veel liefs Glenda

Crea Astrid zei

Wendy gefeliciteerd en Durvina bedankt voor deze kans.

Groetjes Astrid.

Wendy Koorevaar zei

Jihoe!! Wat super leuk dat ik de candy heb gewonnen!! Ben er echt heel blij mee, echt een verrassing hoor.

Liefs,
Wendy

Danoesja zei

Hoi Durvina

Bedankt voor de kans om mee te doen, en voor Wendy van harte gefeliciteerd met het winnen van de candy.

Lieve groetjes
Danoesja

Marguerite zei

Wendy gefeliciteerd met het winnen van deze candy. En Durvina wat een boel volgers heb je er bij gekregen zeg!!
Groetjes Marguerite