zaterdag 23 februari 2013

Hoera


Hoera!!
Daar moest ik gelijk aan denken toen ik deze "Happy Easter Tilda" zag, uit de nieuwe Easter Collection van Magnolia.
Ze is ingekleurd met Distress Markers.
Het papier wat ik heb gebruikt is ook uit de Easter Collection ,en zo gaaf met alle voorjaarsprinten.
Het ovaal wat ik heb gebruikt is van Spellbinders en heet Floral Ovals.


De vlaggenlijn en de swirl is zijn gestanst met een Doohickey stans van magnolia en de letters zijn uit een alfabet lat van Tim Holtz (Typeset).
Alle gebruikte materialen zij te koop bij Harlekino.


28 opmerkingen:

SandraR zei

Love it, Durvina!
Prachtige kaart, mooi gekleurd en waanzinnige details!
Super!

Liefs, San

Marjanne zei

magnifique!! super mooi kaartje durvina!

Riet zei

Wat een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Cinderella zei

Hoi Durvina,
Het is een hele leuke kaart.
Een fijne avond
Gr Cindy

Corrie zei

Wat een leuke vrolijke kaart Durvina
Groetjes Corrie

Plony zei

Schitterende kaart Durvina.....heerlijk! Je wordt er helemaal vrolijk van en het is superleuk om alles te bekijken.
Liefs Plony.

Kjersti zei

A lovely card Durvina, beautiful colours and great details!
Have a nice Sunday!
Hugs Kjersti:)

Hanny zei

O wat is deze weer leuk en ja, als een kaart veel rose heeft kan het bijna niet verkeerd vallen bij mij hihi. Deze is mooi gemaakt en prachtig ingekleurd.
liefs Hanny♥

Anita Meijer zei

Oh oh oh wat is je kaart weer een genot voor het oog, ik word hier helemaal blij van, helemaal mijn kleuren Durvina, echt een toppertje weer.
Liefs van Anita

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

je wordt helemaal vrolijk als je Tilda zo uitbundig ziet doen, je kaart is prachtig.

groetjes jolande

Sanne zei

Ohhh, ik ben helemaal weg van dit afdrukje. Wat een schatje! Het is weer een leuke kaart geworden!

Liefs Sanne

Joke zei

Wat een leuke kaart Durvina mooi van kleur en een vrolijke Tilda.
groetjes Joke

jolanda zei

prachtig kaartje

Daphne zei

Wat een leuke kaart zeg, ik word er helemaal vrolijk van!
Fijne zondag, Groetjes, Daphne

Richtsje zei

Dit ziet er lekker vrolijk uit Durvina! Een lieve Tilda die een gat in de lucht springt...lieve kleuren en weer zo prachtig gemaakt!

Groetjes Richtje

nicolet zei

Ooh wat heb je weer een schitterend kaartje gemaakt Durvina!
Groetjes Nicolet

Nicole zei

Geweldig mooi papier en wat ziet tilda er toch helemaal happy uit. prachtig ingekleurd weer Durvina met mooie details!! Fijne zondag. Liefs, Nicole

Lenie Hempen zei

Wat een schattig kaartje Durvina.
Echt super lief.
Heb verder een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

Sinikka zei

Hier wordt je echt wel vrolijk van......en ik zeg HOERA....het sneeuwt eindelijk eens zo hoe het hoort.
Gr. Sinikka

Lenie zei

wat een lief en schattig kaartje.
groeten Lenie

Danoesja zei

Hoi Durvina

Een heel mooi kaartje in deze zachte kleurtjes.

Lieve groetjes
Danoesja

Mariken zei

Wat mooi, en wat is er weer veel te zien! Prachtig, die zachte pasteltinten!
Groetjes Mariken xx

Chantal zei

Wauw Durvina, wat een prachtige en vrolijke kaart is het weer geworden zeg! Lieve groetjes, Chantal

tanja zei

Wat een schat van een kaartje
xxtanja

Dina zei

prachtige kaart word er vrolijk van

Irene zei

Tilda is jumping for joy dus hoeraaaaaa is helemaal van toepassing op dit enige kaartje Durvina!!!
Op de beurs eindelijk de Lovely Fence Doohickey gekocht..ik ben net zo blij als Tilda whahaaaaaa!!

xx Irene

Ghea zei

wat een beeldschoon kaartje Durvina, in een hele mooie kleur roze schitterend.
Lieve groetjes van Ghea

Marianne Schut zei

Een heerlijke vrolijke kaart Durvina! En ik blijf de vlaggetjes zo leuk vinden! Liefs Marianne