vrijdag 15 maart 2013

Morgen Make & Take bij Gunter

Morgen verzorg ik een Make & Take bij Gunter.
Het adres is Rijksstraatweg 39a te Hellevoetsluis.
Heb je zin om mee te doen?
Kom dan gezellig een kijkje nemen.
Je hoeft je niet op te geven, als er een plaatsje vrij is kun je gewoon aanschuiven.
We gaan aan de slag met de Distress Markers.

Ook ben ik aan de slag gegaan met allerlei prachtige andere stempels, stanzen etc, en dit zal dan ook te bewonderen zijn.

Wie weet tot morgen....
Ik heb er zin in!


6 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Helaas te ver weg, maar toch veel
plezier gewenst ☺

Alvast een gezellig (knutsel)weekend :)
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Pierelantijntjes zei

hoi wat heb je weer schitterende kaarten gemaakt! Ook de kerstkaart met dat meisje met kaarsjes is prachtig!
ik weet niet of ik het red, maar misschien kom ik ff buurten bij je.
fijn weekend en veel succes morgen.
liefs Ester

Marijke zei

Zin wel!!.......maar helaas te ver weg! Veel plezier morgen.
Groetjes, Marijke

Muuske zei

Veel plezier morgen!!!!groetjes Margo.

Anita Meijer zei

Ook voor mij helaas te ver weg anders had ik zeker aanwezig geweest. Heel veel plezier morgen Durvina.
Liefs van Anita

Cindy zei

Nou Durvina, wij zijn zeker van de partij. Hebben er super zin in! Liefs, Cindy