maandag 6 januari 2014

Snow


Als eerste wil ik jullie natuurlijk nog het allerbeste toewensen voor 2014.
Ik hoop dat jullie fijne feestdagen hebben gehad.
We hebben genoten, maar ook weer prima dat vanaf vandaag weer het normale ritme geld!

Dit kaartje in ijzig grijze kleuren heb ik gemaakt met een al wat oudere Magnolia stempel.
De sneeuwpop is ingekleurd met distress inkt, eromheen heb ik wat Frantage gebruikt.
Het design papier is van Magnolia wat ik nog extra heb bewerkt met de Dutch Doobadoo Mask Stars (470.715.014) in combinatie met een sponsje en distress inkt in bijpassende kleur ( in mijn geval de "Ice Spruce").


De Paper art figuurtjes (Dutch Paper Art "Snowflakes" 472.948.003 en Dutch Paper Art "Lantaarns" 472.948.011) die ik heb gebruikt zijn met dezelfde inkt op kleur gebracht.

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge bij TFMC, en mijn kaart is gebaseerd op het lied: "Let it Snow".


17 opmerkingen:

Neline zei

Jij ook de beste wensen voor het nieuwe jaar!! Veel gezondheid en geluk toegewenst.
Je kaart is prachtig, deze kleur past echt super mooi bij sneeuw.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge bij TFMC.
Veel succes!
groetjes
Neline

Tineke van der Linden zei

Allereerst, de beste wensen voor 2014.
Schitterend kaartje in de ijsblauwe tinten.
Groetjes Tineke

Marjanne zei

jij en je gezin ook een heel goed en gezond nieuwjaar gewenst! Dit kaartje is weer zo leuk!!

marja zei

Wat een prachtige kaart Durvina zo in die grijs tinten. Een beauty. Groetjes Marja

Natasja's Kaarten zei

Wat een leuke kaart! Super tot in de details!

Groetjes, Natasja

martina's kaartjes zei

heel erg geslaagd ! mooi gedaan
grtjs,martina
x

Riet zei

Wat een prachtige kaart Durvina.

Een gezond en liefdevol 2014 toegewenst.
Liefs Riet.

Vicky zei

Utterly gorgeous as always hun...:o)

hope you are well and the biggest of crafty hugs Vicky xx

Cobie zei

Voor jou ook nog de Beste wensen. Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt.

Groetjes Cobie

Colien zei

Jij ook de beste wensen voor 2014, dat het maar een mooi jaar mag worden voor jou en je gezin! Gave kaart, prachtig in deze tinten!
grtz. Colien

Mariken zei

Wat een leuk winterkaartje, mooi van kleur! Jij een goed 2014!
Groetjes, Mariken

Lenie zei

wat een prachtige winterse kaart.
groeten Lenie

Sarah - Crea S zei

Ook voor jouw nog de allerbeste wensen Durvina! Een prachtige creatie waar je het jaar mee start! Zo gezellig winters! Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Anita Meijer zei

Wat een prachtige winterse kaart Durvina, ik vind hem schitterend.
Liefs van Anita

Nicole zei

Gelukig nieuwjaar!!!
Wat een prachtige en heerlijk winterse kaart. Ik vind het supermooi zoals je het designpapier verwerkt hebt. Liefs, Nicole

anncreatief zei

Dat is weer een heel mooi kaartje!
Liefs Anneke

Chantal zei

Wat een geweldig mooie kaart en supergave details ook op je kaart! Bedankt voor je deelname aan onze Time for Magnolia Challenge! Succes! Lieve groetjes, Chantal