dinsdag 1 juli 2014

Herfst??!!


Een Herfstkaart!!
Nee, ik heb er ook nog geen zin in hoor, laten we eerst maar lekker genieten van de zomer.
Maar ik zag een leuke challenge uitdaging en daar ben ik mee aan de slag gegaan, en doordat ik afgelopen week een geweldige creatie van Debbie Dolphin (Thanks Debbie ;) !! ) zag werd ik hiertoe geïnspireerd.
De vorm van de kaart is gestanst met een Go Create stans.


Natuurlijk aan de tag een bijpassende bedel!


De paddenstoelen zijn gestanst met Doohickeys van Magnolia, evenals de bloem en de tags.
De paddenstoelen zijn ook nog met foam opgehoogd. 


De prachtige swirls die ik heb gebruikt zijn van Unique Hobbyproducts.

Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenges:


14 opmerkingen:

Tineke van der Linden zei

Wat een superleuke kaart Durvina! Gaaf gedaan met de paddenstoelen.
Maarre...voorlopig nog geen herfst hoor! Eerst maar eens genieten van de zomer ;-)
Groetjes Tineke

Anoniem zei

Zo gaaf, erg leuk met die paddestoelen!!!
Creatieve groetjes, Gaby

jolanda zei

leuk gedaan

martina's kaartjes zei

wauw, wat knap gemaakt
grtjs,martina
x

Joke de Wit zei

Zo mooi gemaakt Durvina.Groetjes Joke

GerJanne zei

Ha Durvina,
geef mij de zon maar op het ogenblik.
Maar je kaart is wel een plaatje. Zo leuk met al die herfstdetails...
Groetjes,
GerJanne

Mariken zei

Hey Durvina, wat is dit een knap stukje werk! Het ziet er geweldig uit, knap hoor!
Groetjes, Mariken

Anoniem zei

Wat een mooie kaart is dit gewordnen Durvina al moet ik ook nog helemaal niet aan de herfst denken. Dit is wel echt mooi.
groetjes Joke

Muuske zei

Ja ja laat eerst de zomer maar komen.Maar je Herfstkaart is prachtig.Heel mooi met de paddenstoelen.groetjes Margo.

Jeannette zei

Hallo Durvina, wat een prachtige kaart, ik moet ook even nog niet denken aan de herfst maar ik kan me voorstellen dat je er voor "viel ". Wat zijn die paddenstoelen superleuk, ik had ze nog niet eerder gezien, groetjes Jeannette

Alina zei

heel erg mooi, Durvina, zo leuk die paddenstoelen!

Janny zei

Wat is hij mooi zeg, ik had hem natuurlijk al op FB gezien, maar ik vind hem super, een kaart met alleen maar DooHickey's is echt prachtig, en niet zo makkelijk als het lijkt, liefs Janny

Ellen zei

Goed om te lezen dat je toch nog voorlopig van de zomer wil genieten :) Maar je herfstkaartje is wel heel gaaf. De paddenstoelen springen eruit.
Fijn weekend, Ellen

Cinderella zei

Hele mooie kaart
Liefs Cinderella